شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

حل مشکل باز نشدن فيلم در تلگرام

اشتراک گذاری اطلاعات IT

حل مشکل باز نشدن فيلم در تلگرام

۹۶۹ بازديد

اگر از کاربران تلگرام باشید مطمئنا در جریان مشکلاتی که اخیرا برای تلگرام رخ داده است قرار دارید . اما مشکلی که مدتی پیش در تلگرام با آن مواجه شدم ربطی به اتفاق های اخیر نداشت . مشکل من باز نشدن فیلم در تلگرام بود . کمی که سرچ کردم متوجه شدم بسیاری از افراد این مشکل را دارند . به نقل از هیواتک پخش نشدن فیلم در تلگرام علت های متفاوتی دارد . اولین علتی که به ذهن می رسد کش تلگرام است که باید آن را پاک کنید . برای انجام این کار در گوشی های اندروید وارد برنامه تلگرام خود شده و مسیر زیر را دنبال کنید :

Settings>Data and Storage>Storage Usage>Clear Cache

در صورتی که گوشی شما آیفون است جهت پاک کردن حافظه کش تلگرام وارد برنامه تلگرام خود شده و همان مسیری که برای گوشی اندروید گفتم را دنبال کنید .

بعد از پاک کردن کش تلگرام از طریق خود اپلکیشن تلگرام در صورتی که حل مشکل باز نشدن فیلم در تلگرام انجام نشد روش دوم را انجام دهید بدین منظور باید کش برنامه را از طریق گوشی خود پاک کنید . البته این حالت تنها در گوشی های اندروید قابل اجرا است . برای انجام این کار مسیر زیر را دنبال کنید :

Settings>Application Manage>telegram>Clear Cache

دلیل بعدی که می تواند باعث پخش نشدن فیلم در تلگرام شود پر بودن حافظه گوشی شما است . بهتر است حافظه گوشی خود را از فایل های تکراری و اضافه پاک کنید . برنامه ها و فیلم هایی که نمی خواهید حذف کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از لینک زیر استفاده کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/459/حل-مشکل-باز-نشدن-فیلم-در-تلگرام.html

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.