چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

معرفی و دانلود بهترین ماشین حساب های اندروید

۸۶۴ بازديد

همانطور که می دانید همه مردم به ماشین حساب نیاز دارند و سال هاست که بسیاری از محاسبات را به کمک ماشین حساب انجام می دهند ، از طرفی استفاده از تلفن همراه هم گسترش روز افزونی دارد و در نتیجه داشتن یک ماشین حساب مهندسی اندروید خیلی کارا خواهد بود. یکی از سوالات کاربران این است که سایت های دانلود ماشین حساب مهندسی پیشرفته برای اندروید چیست ؟ آیا این ماشین حساب های مهندسی روی همه نسخه های اندروید قابل استفاده است یا خیر؟ 

در این قسمت می خواهیم به معرفی و ارائه لینک دانلود ماشین حساب مهندسی اندروید بپردازیم.

ماشین حساب اندروید +Calc

+Calc یک ماشین حساب جدید و با کیفیت بالا است. این برنامه ریاضی پاسه و برخی از توابع جبری را دریافت می کند ، یک اپلیکیشن رایگان و جایگزین برای برنامه حسابدار سهام است.

 

ماشین حساب اندروید Calcu

Calcu یکی از محبوب ترین برنامه های ماشین حساب اندروید است. برخی از ویژگی های این ماشین حساب تاریخچه محاسبات ، کلید های حافظه ، تم ها ، کنترل های حرکت و ... است . اما دارای توابع کافی برای فراتر رفتن از آنچه که معمولا در ماشین حساب های اساسی پیدا می کنید. نسخه رایگان برنامه حاوی تبلیغات است. شما می توانید تبلیغات را فقط برای خرید 1.99 دلار حذف کنید. در غیر این صورت دو نسخه اساسا یکسان هستند. این یک رقیب خوب برای برنامه ماشین حساب سهام است که در بیشتر دستگاه ها می آید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ماشین حساب اندروید به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/950/معرفی-و-دانلود-بهترین-ماشین-حساب-های-اندروید.html

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.