یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

چگونگی اسکن QR Code در واتساپ

اشتراک گذاری اطلاعات IT

چگونگی اسکن QR Code در واتساپ

۸۸۶ بازديد

واتساپ هم مثل سایر نرم افزارهای پیام رسان برای جلب رضایت کاربران ، علاوه بر نسخه موبایل دارای نسخه های دسکتاپ و وب هم هست ، اما بر خلاف سایر نرم افزارها که استفاده از نسخه وب و دسکتاپ شان ، تنها نیاز به وارد کردن شماره همراه و دریافت کد فعال سازی است ، برای استفاده از این نسخه ها و دسترسی به حساب کاربری تان ، باید QR کد واتساپ را اسکن نمایید.

اگر سراغ این نسخه ها رفته باشید حتما متوجه شده اید که برای اسکن QR کد واتساپ نیاز به نسخه موبایلی این برنامه دارید تا کدی که برای شما نمایش داده شده است را با کمک دوربین نرم افزار واتساپ اسکن کنید. علاوه بر این برای استفاده از نسخه وب و دسکتاپ واتساپ باید اینترنت تلفن همراه تان هم وصل باشد و در صورتی که اینترنت قطع باشد چه ، اینترنت وای فای و جه اینترنت دیتا دیگر دسترسی به نرم افزار حتی از طریق نسخه وب و دسکتاپ نیز امکان پذیر نیست ، بعد از اسکن QR کد واتساپ ، یکی از نکات جالب دیگری که وجود دارد این است که در صورت کم بودن شارژ تلفن همراه یا واتساپ به شما آلارم می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اسکن QR Code واتساپ به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1113/چگونگی-اسکن-QR-Code-در-واتساپ.html

 

 

 

نحوه ساخت QR کد با مرورگر کروم- تحولی تازه در رویکرد محافظت از داده ها

چگونگی تبادل داده ها توسط فناوری اطلاعات امروزه حکم دل و جان اغلب سازمان ها را دارد، بنابراین جای تعجب ندارد که بگوییم فرایند «حفاظت از داده ها» برای گروه IT یک سازمان چقدر حیاتی است.

مرورگر گوگل کروم این قابلیت را دارد تا برای صفحات وب خود یک QR کد ایجاد کند (شکل A).

شکل A

نحوه ساخت QR کد لینک وب سایت در مرورگر کروم

این ویژگی کروم به صورت مشترک برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS کارایی دارد. به همین شکل برای مرورگر کروم کامپیوترهای شخصی و سیستم های مبتنی بر سیستم عامل کروم هم قابل اجراست. گوگل ارث

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.