یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

روش های فشرده سازی فایل در ویندوز

اشتراک گذاری اطلاعات IT

روش های فشرده سازی فایل در ویندوز

۸۸۱ بازديد

خیلی از مواقع پیش می آید که برای ایمیل کردن فایلی ، یا چند فایل در یک مجموعه مجبور هستیم که آن ها را زیپ کنیم. فشرده سازی فایل در ویندوز ، باعث فشرده کردن و در نتیجه کاهش حجم می شود ، از این رو هم محدودیت های ارسال فایل از طریق ایمیل را زیر پا می گذارد و هم الصاق کردن آن سریع تر انجام می شود. اما موضوع زیپ کردن فایل در ویندوز تنها مربوط به ایمیل نیست  ، بلکه شما هنگام اشتراک گذاری فایل ها از طرق مختلف یا نقل و انتقال آن از طریق فلش مموری ،CD و ... هم نیاز به انجام این کار پیدا خواهید کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زیپ کردن فایل در ویندوز ، به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1124/روش-های-فشرده-سازی-فایل-در-ویندوز.html

 

 

 

9 نرم افزار فشرده سازی فیلم برای کامپیوتر

اگر ویرایشگر فیلم هستید یا به هر دلیلی با فیلم زیاد کار می کنید، حتما می دانید که یک فیلم ساده 1 دقیقه ای HD می تواند فضای زیادی را در هارد دیسک شما اشغال کند. برای بارگذاری فیلم در YouTube ، Facebook ، Instagram یا تهیه نسخه پشتیبان از یک فایل ویدیویی در هارد دیسک، نیاز به فشرده سازی آن – با حفظ کیفیت- خواهید داشت.

ابزارهای زیادی برای فشرده سازی و کاهش حجم فیلم موجود هستند، همه آنها مدعی هستند که می توانند با حفظ کیفیت فیلم، آن را فشرده کنند، اما در حقیقت تنها تعداد کمی از آنها این کار را انجام می دهند.

در این مقاله لیستی از نرم افزارهای فشرده سازی- که می توانند به شما کمک کنند حجم فیلم ها را کاهش دهید- و همچنین مبدل های ویدیویی (نرم افزارهای حرفه ای تبدیل فرمت های ویدیویی) را به کاربران ویندوز و Mac معرفی خواهیم کرد. این موارد به شما کمک می کنند فایل های ویدیویی بزرگ خود را به طور موثری فشرده کنید.

New layer...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.