یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

قطع ویبره و صدای صفحه کلید اندروید

۹۰۶ بازديد

بسیاری از کاربران ممکن است به ویبره ی گوشی علاقه نداشته باشند مخصوصا ویبره ی کیبورد. خوب است بدانید که شما می توانید با ورود به تنظیمات کیبورد گوشی برای قطع ویبره در اندروید اقدام کنید. برای این کار کافی است به تنظیمات گوشی رفته و گزینه ی Sounds and vibration را انتخاب کنید. سپس به پایین صفحه رفته و هر یک از گزینه های صدای صفحه کلید بخش برقراری تماس ، صدای کیبورد و ویبره ی کیبورد را به دلخواه  غیرفعال کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید. 

 
 
 

 

روش تبدیل صفحه کلید به موس در ویندوز 10

دلایل زیادی وجود دارد که شما می خواهید در ویندوز 10 ، برای کنترل نشانگر ماوس از صفحه کلید استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر کار ماوس روی دسکتاپ شما متوقف شود ، صفحه لمسی روی لپ تاپ شما ناگهان خراب می شود ، یا نمی توانید از ماوس استفاده کنید پس استفاده از کلیدهای صفحه کلید بهترین جایگزین برای شماست.

دلیل آن هر چه باشد ، ویندوز 10 با ویژگی Mouse Keys ارسال می شود که به شما این امکان را می دهد از صفحه کلید عددی برای حرکت ماوس و همچنین انجام کارهایی مانند کلیک ، دوبار کلیک ، باز کردن منوهای زمینه ، انتخاب و موارد دیگر استفاده کنید .

در این راهنمای ویندوز 10 ما شما را در مراحل مختلف همراهی می کنیم تا ویژگی Mouse Keys را برای کنترل ماوس با صفحه کلید عددی فعال کنیم.

  • نحوه فعال کردن ویژگی Mouse Keys با استفاده از Settings
  • روش فعال کردن ویژگی Mouse Keys با استفاده از Control Panel
  • روش حرکت اشاره گر با استفاده از صفحه کلید در ویندوز 10
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.