یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

نحوه ری استارت گوگل کروم

اشتراک گذاری اطلاعات IT

نحوه ری استارت گوگل کروم

۹۰۶ بازديد

بازگشت به تنظیمات اولیه در مرورگر کروم می تواند مشکلاتی مانند کاهش سرعت ، نمایش خطا در زمان جست و جو و ... را برطرف نماید. برای ریست گوگل گروم کافی است سه نقطه ی موجود در بالای صفحه را باز کرده و Settings را بزنید. در پایین صفحه گزینه ی Show advanced settings  را انتخاب کرده و از قسمت Reset and clean up بر روی Restore settings to their original defaults  کلیک کنید. با این کار مرورگر شما به حالت اولیه بازگردانده می شود. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت سامانه رفع مشکلات رایانه و  موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/785/چگونه-مرورگر-کروم-را-ریست-کنیم.html

بهترین افزونه رایگان اسکرین شات برای گوگل کروم

در حین مرور اینترنت ، ما نیاز به ذخیره برخی از اطلاعات حیاتی را احساس می کنیم. مطمئناً راهی برای نشانه گذاری آن صفحات برای مراجعه بعدی وجود دارد. اما در این صورت ، شما قادر نخواهید بود آن صفحات وب را بصورت آفلاین ببینید یا از آن مطالب خاص برای اهداف مرتبط با کار خود استفاده کنید. این دقیقاً همان جایی است که نیاز به بهترین افزونه های اسکرین شات گوگل کروم  حس می شود ، که به کاربران کمک می کند از صفحه ، متن ها ، عکس ها  عکس بگیرند.

 البته شاید تعجب کنید که چرا از روش قدیمی ( دکمه PrtScn ) در ویندوز یا ( CMD + SHIFT + 4 ) در Mac برای گرفتن عکس از صفحات استفاده نمی کنید. اما آنها مطمئناً فاقد قابلیت عکس گرفتن از تصاویر به صورت تمام صفحه ، گرفتن صفحات پیمایشی ، اضافه کردن یادداشت ها و موارد دیگر را ندارند.

لیست افزونه های رایگان اسکرین شات گوگل کروم

در زیر لیست بهترین افزونه اسکرین شات گوگل کروم  ارائه شده است .

 ۱. Nimbus Screenshot & Screen Video Recorder

این افزونه به شما امکان می دهد ویدیویی از صفحه وب یا کل دسک تاپ را از طریق وب کم ضبط کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.