شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

نحوه برگرداندن اکانت تلگرام

اشتراک گذاری اطلاعات IT

نحوه برگرداندن اکانت تلگرام

۸۸۰ بازديد

همه ما در هنگام کار کردن با تلگرام ممکن است اشتباهاتی را انجام دهیم مثلا اکانت خود را پاک کنیم و به دنبال برگرداندن اکانت تلگرام خودمان باشیم. و یا اینکه به دنبال راهی برای بازگردانی تلگرام از طریق ایمیل باشیم و رمز دوم خود را دور بزنیم.

راه حل اصلی به منظور برگرداندن یا بازیابی اکانت تلگرام مربوط به مکاتبه با پشتیبانی این برنامه می باشد ، تلگرام به طور اختصاصی فرومی را ارائه نموده که از طریق آن شما می‌توانید گزارش هر مشکلی که برای اکانت تلگرامتان ایجاد شده را برای پشتیبانی تلگرام ارسال کنید و سایر مراحل کار را به تلگرام و تیم آن بسپارید. برای مکاتبه با تلگرام برای بازیابی اکانت خود مراحل ذیل را طی کنید :

در بخش  اول مشکل خود را مطرح کنید و از تلگرام درخواست بازگرداندن اکانت تلگرام خود را نمایید . به این نکته توجه داشته باشید که پیغام شما باید به زبان انگلیسی نوشته شود و در متنی که وارد می کنید سعی کنید اطلاعاتی مثل تاریخ و محل ایجاد اکانت ، آخرین زمان دسترسی و سایر اطلاعاتی که می تواند به اثبات مالک بودن شما کمک کند را به صورت خلاصه وارد نمایید . در بخش بعدی تلفن متصل به اکانت حذف شده را به صورت بین المللی (98+) وارد نمایید و در بخش بعدی یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید زیرا نتیجه درخواست شما به آدرس ایمیلی که در این بخش وارد کرده اید ارسال خواهد شد . بعد از پر کردن اطلاعات دکمه Submit را انتخاب کنید .

ادامه مقاله را در سایت اینترنت کمک بخوانید:

www.internetkomak.com/a/v/آموزش-برگرداندن-اکانت-تلگرام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.