دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

حل مشکلات ویندوز از طریق لاگ ویندوز

۸۹۴ بازديد

طعم تلخ مشکلات رایانه ای را امروزه تقریبا همه کاربران چشیده اند. گاهی یک مشکل کوچک گریبان سیستم را می گیرد و گاهی اوقات مشکل پیچیده تر از این حرفهاست و با مشکلاتی نظیر صفحه مرگ آبی و ... در ویندوز مواجه می شویم و جالب اینجاست که بیشتر مواقع هم زمان کافی برای حل این مشکلات نداریم و تنها راهی که به ذهن مان می رسد این است که یکبار دیگر ویندوز را عوض کرده و خودمان را از شر این مشکلات راحت کنیم. اما بهتر است بدانید که راه حل همه چیز تعویض ویندوز نیست و اهمیت دادن به پیغام ها و حل مشکلات ویندوز از طریق لاگ ویندوز سود بخش تر است.

لاگ فایل ویندوز یا Event Logs چیست ؟

همان طور که می دانید نرم افزارها به دو دسته پیچیده و ساده تقسیم می شوند و با توجه به اینکه چقدر گسترش یافته و پیچیده هستند ، با اجزای مختلف سیستم در ارتباط بوده و لاگ های مختلفی را هم تهیه می کنند. لاگ فایل ویندوز در واقع یک گزارش است که توسط خود برنامه تولید شده و بیان می کند که چه ارتباطی برقرار شده، چه کارها و الگوریتم هایی با موفقیت و کدام یک با شکست مواجه شده اند و ... از آنجایی که ویندوز یک سیستم عامل است و فایل های موجود در آن هم انواع مختلفی دارند و با همه اجزای سیستم هم در ارتباط است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص  ابزار Event Viewer جهت رفع مشکلات ویندوز به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/976/حل-مشکلات-ویندوز-از-طریق-لاگ-ویندوز.html

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.